Αρχική ΣελίδαΕκτύπωσηΑναζήτησηEnglish

Responsible Employee Attitude Challenge on CSR

 
Η MEDA Communication A.Ε., στο πλαίσιο της πολιτικής της για ανάπτυξη εργαλείων χρήσιμων για τις εταιρίες που μπορούν να τις βοηθήσουν στην προσπάθειά τους να ενσωματώσουν στην κουλτούρα τους την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, και
 
λαμβάνοντας υπόψη:
 
1. Τα αποτελέσματα και τις οδηγίες που εκφράστηκαν στο European Multistakeholder Forum on CSR, τον Ιούνιο του 2004, για την προώθηση της έννοιας της Ε.Κ.Ε. με ιδιαίτερη έμφαση στις ενότητες StakeholderDialogue (Engagement) και εκπαίδευση για τα θέματα της Ε.Κ.Ε, ειδικά στους εργαζομένους των επιχειρήσεων.  
 
2. Το γεγονός ότι ο εθελοντικός χαρακτήρας της Ε.Κ.Ε. έχει ως αφετηρία το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, με έμφαση στην ενημέρωση, την εκπαίδευση, την υποστήριξη και τη συμμετοχή των εργαζομένων της,
 
ανέπτυξε το R.E.A.Ch. - CSR.  Πρόκειται για ένα παιχνίδι γνώσης, ενημέρωσης και διαμόρφωσης θετικής στάσης για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα στις εταιρίες και τους οργανισμούς να εμπλουτίσουν με ένα νέο, πρωτοποριακό τρόπο τη διαδικασία ενημέρωσης και εκπαίδευσης των εργαζομένων τους.


Γιατί το συγκεκριμένο παιχνίδι - workshop είναι σημαντικό;         
 

Για τον εργαζόμενο:
  • Δίνει τη δυνατότητα να αντιληφθεί τα νέα δεδομένα και την εμβέλεια της έννοιας της ΕΚΕ μέσω ενός ευχάριστου και διαδραστικού σεμιναρίου.

  • Ενισχύει την έννοια του εθελοντισμού και προάγει πρωτοβουλίες εταιρικού εθελοντισμού.

  • Εκπαιδεύει τον εργαζόμενο να κατανοήσει τη σημαντικότητα της ΕΚΕ για την πορεία και την ανάπτυξη της εταιρίας που εργάζεται, αλλά και για την εξέλιξη του ίδιου σε προσωπικό επίπεδο.

  • Καλλιεργεί και αναπτύσσει σχέσεις, ενισχύει το ομαδικό πνεύμα και τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων.

 
Για τη Διοίκηση:
  • Αναπτύσσει μια κοινή εταιρική κουλτούρα για την Ε.Κ.Ε.

  • Ενθαρρύνει τη συμμετοχή των εργαζομένων στις κοινωνικές & περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες και δράσεις που η εταιρία αναλαμβάνει.

  • Αναδεικνύει το ενδιαφέρον της εταιρίας για θέματα ΕΚΕ και ως αποτέλεσμα αυξάνει την πιστότητα των εργαζομένων.

  • Καλλιεργεί και αναπτύσσει την επικοινωνία και τη σχέση μεταξύ Διοίκησης και εργαζομένων, καθώς και εσωτερικά μεταξύ διαφορετικών τμημάτων της εταιρίας.

  • Εισάγει καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις εμπλουτίζοντας το πρόγραμμα εκπαίδευσης των εργαζομένων.


Τι περιλαμβάνει το workshop;
 

Το R.E.A.Ch. - CSR περιλαμβάνει 20 εικονικές καταστάσεις που αφορούν στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον μιας εταιρίας, τις οποίες οι συμμετέχοντες καλούνται να αντιμετωπίσουν βάσει των αρχών της Ε.Κ.Ε. Με τον τρόπο αυτό, οι συμμετέχοντες αρχικά ανακαλύπτουν, σε προσωπικό επίπεδο, τη σχέση τους με τα θέματα αυτά. Στη συνέχεια, μέσω των εναλλακτικών επιλογών που διαθέτει το παιχνίδι για την αντιμετώπιση της κάθε εικονικής κατάστασης, προβληματίζονται, ενώ παράλληλα ενημερώνονται και εκπαιδεύονται, με στόχο την επιλογή και υιοθέτηση της εκάστοτε επιθυμητής στάσης.
 
Με τη βοήθεια εξειδικευμένου συντονιστή για θέματα ΕΚΕ προβάλλονται οι εικονικές καταστάσεις, αναλύονται οι πιθανές απαντήσεις και ενισχύεται ο διάλογος μεταξύ των εργαζομένων για την ΕΚΕ.
 
Σε ότι αφορά στο περιεχόμενο του R.E.A.Ch.-CSR, τόσο οι εικονικές καταστάσεις όσο και οι επιλογές αντιμετώπισής τους, βασίζονται στα τρία επίσημα papers της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Την Πράσινη Βίβλο – Προώθηση ενός ευρωπαϊκού πλαισίου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (18/7/2001), την Ανακοίνωση της Επιτροπής – Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μια συνεισφορά των επιχειρήσεων στη Βιώσιμη Ανάπτυξη (2/7/2002), το European Multistakeholder Forum on CSR (29/6/2004).
 


Ποια είναι η διαδικασία αξιοποίησης του παιχνιδιού;


Στο πλαίσιο του workshop,το παιχνίδι υλοποιείται στην έδρα της εταιρίας ή του οργανισμού, σε group με μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων τα 30 άτομα, ενώ για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του παιχνιδιού προτείνεται:
  • Η έκδοση ενός ενημερωτικού εντύπου πρόσκλησης.

  • Η επιβράβευση της ομάδας που θα κερδίσει.

  • Η διανομή ενός προωθητικού μέσου για την επιβράβευση της συμμετοχής.


Πόσο διαρκεί το workshop;
 
Ανάλογα με το διάλογο που αναπτύσσεται μεταξύ των συμμετεχόντων, ο μέσος χρόνος διάρκειας του workshop είναι 2 ώρες.

 
Τέλος, το R.E.A.Ch. - CSR έχει σχεδιαστεί με τρόπο ευέλικτο και φιλικό προς το χρήστη και δύναται να εγκατασταθεί και στο INTRANET ή αυτόνομα στον προσωπικό υπολογιστή κάθε εργαζόμενου της εταιρίας, διευκολύνοντας έτσι περισσότερους εργαζόμενους να έχουν πρόσβαση σε αυτό, τη χρονική στιγμή που επιθυμούν.
 
 
Εαν βρίσκετε ενδιαφέρον το συγκεκριμένο εργαλείο και σας ενδιαφέρει να δείτε πως λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο, είμαστε στη διάθεσή σας να σας παρουσιάσουμε το ειδικό DEMO  του R.E.A.Ch.-CSR, αρκεί να συμπληρώστε τη σχετική φόρμα ενδιαφέροντος που βρίσκεται στην παρούσα σελίδα.
 
 

© 2006 MEDA communication.
Προσωπικά Δεδομένα | Όροι Χρήσης