Αρχική ΣελίδαΕκτύπωσηΑναζήτησηEnglish

Κοινωνικό Βαρόμετρο - A.S.B.I.

Η ιδέα
Στο σύγχρονο περιβάλλον είναι απαραίτητο για κάθε εταιρία, που ενδιαφέρεται να "επενδύσει" στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, να γνωρίζει κατ'αρχήν τα δεδομένα του χώρου που θα ήθελε να δραστηριοποηθεί και τα στοιχεία εκείνα που θα την οδηγήσουν σε στοχευμένες επιλογές κοινωνικών ή περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Τ
ο Awareness & Social Behavior Index (Βαρόμετρο Αναγνωρισιμότητας και Κοινωνικής Συμπεριφοράς) είναι ένα πρωτοποριακό εξειδικευμένο στρατηγικό εργαλείο που δημιουργήθηκε για τη συστηματική παρακολούθηση των τάσεων της ελληνικής κοινωνίας σε ότι αφορά στα ζητήματα της κοινωνικής ευαισθητοποίησης των Ελλήνων πολιτών, των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και του κοινωνικού έργου των εταιρειών στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Το A.S.B.I. ως ερευνητικό εργαλείο διαφοροποιείται ριζικά από τις τυπικές κοινωνικές έρευνες ή τις τυπικές έρευνες αγοράς. Η πρωτοτυπία του έγκειται στα εξής σημεία:
 
1. Eνσωματώνει στο σχεδιασμό και την ανάλυση ερευνητικές πρακτικές της εμπειρικής κοινωνικής έρευνας, της έρευνας της πολιτικής κουλτούρας και συμπεριφοράς, της καταναλωτικής έρευνας και της έρευνας αγοράς.

2.
 
Δεν στηρίζεται στην απλή καταγραφή και παράθεση δεδομένων αλλά στην κατασκευή σύνθετων και ειδικών δεικτών στάσεων / συμπεριφορών με αποτέλεσμα να επιτρέπουν την ενδελεχή ανάλυση και τεκμηρίωση των στοιχείων από τον ερευνητή αλλά και την άρτια επεξεργασμένη και στοχευμένη πληροφορία για τον πελάτη-συνδρομητή.

3.
Επικεντρώνεται σε θέματα όπως η υπεύθυνη καταναλωτική συμπεριφορά, η αποδοχή και διεισδυτικότητα των Μ.Κ.Ο., η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, για τα οποία αποσκοπεί να δημιουργήσει ένα "διαχρονικό παρατηρητήριο στάσεων".

7 λόγοι συνδρομής

Με την απόκτηση του A.S.B.I., ως μεθοδολογικό στρατηγικό εργαλείο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η εταιρία σας έχει τη δυνατότητα:
  1. Να ενημερώνεται και να ελέγχει αν η κοινωνική της πολιτική βαδίζει σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ελληνικής κοινής γνώμης.

  2. Να προσδιορίσει συνολικά την εικόνα της ως εταιρία με κοινωνική δράση στην ελληνική κοινωνία σε επίπεδο Αναγνωρισιμότητας, Διεισδυτικότητας και Δημοτικότητας.

  3. Να αποκτήσει ένα μοναδικό εργαλείο - ένα παρατηρητήριο τάσεων - που εντοπίζει τις αλλαγές και τις διαφοροποιήσεις της ελληνικής κοινής γνώμης σε θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος, που μπορούν να επηρεάσουν το image και το corporate branding.

  4. Να εφαρμόσει στοχευμένες δράσεις στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με άμεση αποτελεσματικότητα στους opinions leaders, στους πελάτες, στους μετόχους και στους εργαζόμενους της.

  5. Να δημιουργήσει ένα απόλυτο στοχευμένο πρόγραμμα χορηγικής στρατηγικής βασισμένο σε μετρήσιμα στοιχεία και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της κοινωνικής  πολιτικής που ακολουθεί.

  6. Να συμμετέχει ενεργά στο Βαρόμετρο απευθυνόμενη άμεσα στην ελληνική κοινή γνώμη με ερωτήσεις δικής της επιλογής στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

  7. Να ενισχύσει το κοινωνικό της έργο με το ειδικό executive report που περιλαμβάνει κατευθύνσεις και προτάσεις ανάπτυξης της κοινωνικής της πολιτικής σύμφωνα με τα δεδομένα του Βαρόμετρου.  
Η ταυτότητα του A.S.B.I.

Concept-Διαχείριση: MEDA Communication Α.Ε. Κοινωνικής Διαχείρισης & Ανάπτυξης. Υλοποίηση: VPRC (Ινστιτούτο Κοινωνικών/Πολιτικών Ερευνών και Δημοσκοπήσεων). Τύπος και μέθοδος:  Ποσοτική Έρευνα, με τηλεφωνικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Περιοχή: Αστικά Κέντρα της χώρας. Πληθυσμός: Γενικός πληθυσμός 18 ετών και άνω. Μέγεθος δείγματος & Δειγματοληψία: 1.000 άτομα - Πολυσταδιακή στρωματοποιημένη. Χρόνος διεξαγωγής: Ετήσιο Βαρόμετρο (Μάρτιος-Απρίλιος).

 
Προκειμένου να γίνει απόλυτα κατανοητός ο τρόπος που λειτουργεί το Βαρόμετρο, υπάρχει στη διάθεσή σας το σχετικό DEMO του A.S.B.I., αρκεί να συμπληρώστε τη σχετική φόρμα ενδιαφέροντος που βρίσκεται στην παρούσα σελίδα και εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
 

© 2006 MEDA communication.
Προσωπικά Δεδομένα | Όροι Χρήσης