ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ

210-36 10 309

Διεύθυνση Επικοινωνίας:
Αγίου Ισιδώρου 1
114 71, Αθήνα
E-mail:
info@meda.gr

Αρχική ΣελίδαΕκτύπωσηΑναζήτησηEnglish





Η MEDA Communication από το 2001 παρέχει πρωτοποριακές συμβουλευτικές υπηρεσίες και αναπτύσσει εξειδικευμένα επιχειρηματικά εργαλεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, για όλα τα μεγέθη των επιχειρήσεων και οργανισμών, ενώ έχει συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες από όλους σχεδόν τους επιχειρηματικούς τομείς της αγοράς για την ανάπτυξη της πολιτικής τους, στο πλαίσιο της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας. Η προσέγγιση της MEDA Communication στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι πολυδιάστατη με τις υπηρεσίες της να καλύπτουν βασικούς τομείς όπως: της Έρευνας, της Στρατηγικής, του Διαλόγου με τους Stakeholders,  της Εταιρικής Κουλτούρας για την Ε.Κ.Ε., του Εταιρικού Εθελοντισμού, της Δημιουργίας Εκθέσεων Αειφορίας καθώς και της Επικοινωνίας.


Κοινωνικό Βαρόμετρο 2014

Το Κοινωνικό Βαρόμετρο «A.S.B.I, αποτελεί τη μεγαλύτερη  διαχρονική έρευνα για τις στάσεις και τις συμπεριφορές της κοινής γνώμης όσον αφορά στην εμβέλεια και στην επιρροή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στην Ελλάδα, καθώς και των φορέων που την υιοθετούν. Σήμερα το «A.S.B.I, με την εμπειρία 11 χρόνων καταγραφής και αποτύπωσης των στάσεων και αντιλήψεων της κοινής γνώμης σε θέματα εταιρικής υπευθυνότητας ολοκληρώνει το πρώτο του κύκλο και ανασχεδιάζεται προσαρμοζόμενο στα νέα δεδομένα και στις εξελίξεις του χώρου. Στην κατεύθυνση αυτή, λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη ανακοίνωση της ΕΕ «Μια ανανεωμένη στρατηγική ΕΕ 2011-14 για την Eταιρική Kοινωνική Eυθύνη», αλλά και τις βασικές προδιαγραφές του διεθνούς προτύπου ISO26000 οι βασικοί στόχοι του βαρόμετρου για το 2014 είναι:

· Να αναδείξει τις τάσεις και τις προσδοκίες της κοινής γνώμης στo θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ώστε να διευκρινιστεί καλύτερα τι αναµένεται από τις επιχειρήσεις.

· Να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στους παράγοντες που χαρακτηρίζουν την υπεύθυνη καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών καλύπτοντας την ανάγκη προαγωγής της ανταμοιβής της υπεύθυνης συμπεριφοράς των επιχειρήσεων από την αγορά.

· Να παρακολουθήσει και να καταγράψει το επίπεδο εμπιστοσύνης των πολιτών προς στις επιχειρήσεις προσδιορίζοντας παράλληλα το σύγχρονο ρόλο τους στην κοινωνία γενικότερα.

· Να καταγράψει ξεχωριστά τα βασικά κοινωνία και περιβαλλοντικά θέματα που κατά την άποψη της κοινής γνώμης αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας και αναμένονται να αντιμετωπιστούν.

· Να αναδείξει τις επιχειρήσεις που ηγούνται στον τομέα της ΕΚΕ σύμφωνα με την αυθόρμητη αντίληψη των πολιτών καταναλωτών καταγράφοντας το βαθμό της αναγνωρισιμότητας και της δημοτικότητας τους.

· Να διατηρήσει την αξιολόγηση των εθελοντικών & Μη Κυβερνητικών οργανώσεων σε επίπεδο αναγνωρισιμότητας και διεισδυτικότητας, ως φορείς άσκησης της κοινωνικής πολιτικής, αλλά και ως βασικοί συνεργάτες των εταιριών στην άσκηση του κοινωνικού και περιβαλλοντικού τους έργου.

Οποιαδήποτε εταιρία, ενδιαφέρεται να αποκτήσει τα ευρήματα του Κοινωνικού Βαρόμετρου "A.S.B.I. - 2014", προσφέρονται 2 τρόποι συνδρομής (1. Η Πλήρης Συνδρομή "A.S.B.I.-2014" και 2. Το Executive Report "A.S.B.I.-2014") από τους οποίους μπορεί να επιλέξει όποιον επιθυμεί, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητές της. 



Κοινωνικός Απολογισμός

Στη MEDA Communication θεωρούμε ότι στη δημιουργία του, ο κοινωνικός απολογισμός, δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως εργαλείο marketing, με πληθώρα μόνο θετικών αναφορών και ωραιοποίησης δραστηριοτήτων. Η εταιρία που θα ήθελε να εκδόσει έναν Κοινωνικό Απολογισμό, θα πρέπει να συμφωνήσει ότι η κεντρική ιδέα της δημιουργίας του είναι η συλλογή και η παρουσίαση τόσο των επιτευχθέντων όσο και των μη επιτευχθέντων στόχων και επιδόσεων της στην προσπάθειά της να εφαρμόσει την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Επίσης, πολλές επιχειρήσεις, για την υλοποίηση του Κοινωνικού τους Απολογισμού, ακολουθούν κατά κύριο λόγο τις οδηγίες εξωτερικών Standards ή κατευθυντήριων οδηγιών υποβαθμίζοντας, αρκετές φορές, τη βαρύτητα των θεμάτων της δικής τους ατζέντας. Τα εξωτερικά Standards, όπως π.χ. το GRI, μπορούν και πρέπει να ληφθούν υπόψη για την ορθή πορεία του Κοινωνικού Απολογισμού, αλλά είναι εξίσου σημαντικό η εταιρία να βάλει τη δική της σφραγίδα, σχετικά με την προτεραιότητα των θεμάτων που επιθυμεί να αναδείξει. 
Η ανάπτυξη Κοινωνικών Απολογισμών, αποτελεί μέρος των υπηρεσιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της MEDA Communication. Η μεθοδολογία μας στην ανάπτυξη ενός κοινωνικού απολογισμού, είναι προϊόν συνδυασμού των ακόλουθων βασικών παραμέτρων:
1) Δίνουμε έμφαση στο διάλογο με τους Stakeholders για να επικεντρωθεί και να αναδείξει ο απολογισμός τα πιο σημαντικά ζητήματα. 2) Δίνουμε έμφαση στην ανάλυση των περιοχών δραστηριοποίησης της Ε.Κ.Ε., που η εταιρία στοχεύει να αναδείξει, σε συνδυασμό με τις κατευθυντήριες οδηγίες GRI-G3.1, Global Compact και ISO26000 3) Δίνουμε έμφαση στη στρατηγική της δομής του Κοινωνικού Απολογισμού ώστε να είναι απόλυτα κατανοητή. 4) Δίνουμε έμφαση στην απόλυτα κατανοητή συγγραφή των κειμένων του περιεχομένου του απολογισμού ώστε να είναι εύληπτα από όλες τις ομάδες των αποδεκτών.  



E.K.E.: Στρατηγική Προσέγγιση

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις, ως διαφορετικές και ανεξάρτητες οντότητες με μοναδικά χαρακτηριστικά η κάθε μία, λειτουργούν και δραστηριοποιούνται σε ιδιαίτερες συνθήκες οι οποίες επηρεάζουν ουσιαστικά τον τρόπο που αντιλαμβάνονται την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Η MEDA Communication, υποστηρίζοντας την ολιστική προσέγγιση της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας, έχει διαμορφώσει ένα πλαίσιο εφαρμογής στρατηγικών κατευθύνσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, σε έξι στάδια, με βασικό χαρακτηριστικό την ενσωμάτωση, σε κάθε στάδιο, των  ιδιαιτεροτήτων και των προτεραιοτήτων της εταιρίας που θα επιθυμούσε να το εφαρμόσει.
Η συγκεκριμένη προσέγγιση της MEDA Communication, στον τομέα της στρατηγικής της  Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, εξασφαλίζει στην εταιρία το χτίσιμο, τη διατήρηση, και τη συστηματική ανάπτυξη της ταυτότητάς της με κοινωνικά αποδεκτά χαρακτηριστικά.
Το στάδιο της στρατηγικής, στην ανάπτυξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, κρίνεται αναγκαίο γιατί ουσιαστικά επικοινωνεί τη φύση και την κατεύθυνση των εταιρικών κοινωνικών και περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών ενώ ταυτόχρονα, μειώνει τις πιθανότητες παρανοήσεων, βοηθά στην κατανόηση της εταιρικής συμπεριφοράς αναπτύσσοντας ένα θετικό περιβάλλον συνεργασίας της εταιρίας με τις βασικές ομάδες των ενδιαφερόμενων μερών της.


Εταιρικός Εθελοντισμός

Το μοντέλο του Εθελοντισμού στον εργασιακό χώρο, που έχει σχεδιάσει η εταιρία μας, υλοποιείται σε απόλυτη συνεργασία με την επιχείρηση - πελάτη και στηρίζεται στο τρίπτυχο: Επιχείρηση - Εργαζόμενοι - Κοινωνία. Στόχος του είναι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή εθελοντικών προγραμμάτων και δράσεων, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που έχουν ως  βασική αφετηρία το αποτέλεσμα του συνδυασμού τόσο των προσδοκιών των εργαζομένων σε θέματα εταιρικής υπευθυνότητας, των επιχειρηματικών προτεραιοτήτων αλλά και των απαιτήσεων της τοπικής κοινωνίας που δραστηριοποιείται και λειτουργεί  η εταιρία, με αποτέλεσμα την εξασφάλιση της ύπαρξης θετικών και κοινωνικά αποδεκτών χαρακτηριστικών στο εταιρικό brand.
Πιστεύουμε ότι η επιχειρηματική ανάπτυξη και η κοινωνική ευημερία δεν είναι στόχοι αντίθετοι. Αλλά η καινοτομία του εθελοντισμού στον εργασιακό χώρο, όπου συμβάλλει ουσιαστικά στην εξισορρόπηση της επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, είναι το κλειδί για να πετύχουμε και τα δύο.
 
 





Η οικονομική κρίση, πόσο νομίζετε ότι επηρεάζει την απόφαση των εταιρειών που αφορά στην ουσιαστική εφαρμογή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα; 

Πολύ
Λίγο
Καθόλου
 

 
Δείτε τα αποτελέσματα

To INFOnote αποτελεί την προσπάθεια της εταιρίας μας να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του προβληματισμού για το θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα. Η επικοινωνία μας με εσάς, τους ανθρώπους "κλειδιά", που ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με το θέμα της Ε.Κ.Ε. στις επιχειρήσεις τους και μπορούν να εκτιμήσουν τη σπουδαιότητά της, θεωρείται σημαντική και απολύτως απαραίτητη.

To INFOnote, στοχεύει να ενημερώσει, να προβληματίσει, αλλά και να ενθαρρύνει το διάλογο σχετικά με θέματα που αφορούν στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Σεβόμενοι απόλυτα το χρόνο και τις προτεραιότητές σας, ελπίζουμε αυτή η προσπάθειά μας να συμβάλλει πραγματικά στην ενημέρωσή σας.

Παρακαλούμε εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνσή αν επιθυμείτε να λαμβάνετε το INFOnote της εταιρίας μας.






Διαγραφή από την λίστα παραληπτών
 

© 2006 MEDA communication.
Προσωπικά Δεδομένα | Όροι Χρήσης